Saturday, May 7, 2011

Kampauksia 02 April 2011 - 13:16

Kampausideoita!

Olen jo käynyt juttelemassa mahdollisesta kampauksestani kampaajani kanssa. Värjään itse hiukseni häitä varten ja värjään samalla myös ostamani aitohiusta olevat klipsipidennykset samalla värillä, jotta ovat sitten todella samanväriset. :) Olen kerran aiemminkin ostanut samanlaiset pidennykset ja värjännyt ne, joten tiedän tämän olevan on mahdollista.

Pituutta nämä pidennykset eivät kovin paljoa anna, sillä omatkin hiukseni ovat aika pitkät. Tuuheutta ja massaa niillä saa ainakin.

Minulle tulee kirkkoon huntu ja iltajuhliin hiuskoriste. Kaasoilleni tulee samanlaiset hiuskoristeet, mutta vain yhdellä kukalla.

Minulle aiheuttaa päänvaivaa lähinnä se, että huntua varten on helpompi, jos kampaus on keskelle sijoitettu, mutta toispuoleinen viehättäisi minua ehkä enemmän, etenkin tuon hiuskoristeen kanssa. Lisäksi en halua, että hiukset peittävät puvun selän, koska minusta takana oleva V-aukko on kaunis yksityiskohta.

No comments:

Post a Comment