Saturday, May 7, 2011

25 March 2011 - 20:13

Mulle heräsi jo hetkellisiä epäilyksiä puvusta, koska tuli ihmeellisiä mielikuvia päiväunelmissa, että puku on pitkän selkäni takia minulle "liian lyhyt" ja asettuu liian alas. Huomasin tänään kuitenkin sovituksessa laihtuneeni vähän ja että puku oli TÄYDELLINEN. Siis täydellistä täydellisempi. Tai sitten se johtui hunnusta, tai koruista.. tai siitä, että äiti, anoppi, yksi kaasoista ja kaasoni äiti olivat paikalla. <3 Tai siitä, että pukuni kaima oli päätynyt näyteikkunaan! :D Haha.

Mentiin liikkeen luo kun äitini poltteli pihalla vielä tupakan. Huikkasin anopille, että kumman luulisit olevan mun puku, että se on tuossa ikkunassa... Hän vastasi, että noista se voisi kyllä olla kumpi tahansa, että molemmat ovat tavallaan mun tyylisiä. Melkein rupesin jo kyynelehtimään kun puku tuli pussissa yläkerrasta ja näin kaunokaisen kaikessa täydellisyydessään. Asian kruunasi se, että anoppini toi korvikset joita minun oli tarkoitus lainata. Ne olivat tosi kauniit puvun kanssa ja sopivat hyvin kaulakoruuni (pieni kuva liitteenä)

Päätin myös kummat kengät laitan. Pukuni turvallisuuden vuoksi laitan Perryt koska noissa Willoweissa on strassikoriste, jonka pelkään tarttuvan pukuni viiteen tyllikerrokseen :)

Lisäksi sain tietää, että liikkeen omistaja on tulossa huomiseen muotinäytökseen johon teen meikit ja kampaukset. Joudun kuulemma myös malliksi. Yhtenä puvustajana tässä näytöksessa on sama henkilö, kuin joka oli tuuraamassa morsiuspukuliikkeen omistajaa sinä päivänä kun kävin ostamassa pukuni ja jonka vuoksi sain hurjat alennukset.. Vastapalvelus, check!

Ja nyt olen myös uskomattoman kauniin ja pukuuni sopivan pitkän pitsireunaisen katedraalihunnun ylpeä omistaja. Ajattelin kaupata pukuni kera myös hunnun. Jos suinkin vain raaskin myydä ne häiden jälkeen.

Kutsuaskartelut on myös edenneet. Annoin jo vanhemmilleni ensimmäisen täysin valmistuneen kutsun. Kirjoittelin tänään loppuun juhlaohjesäännön ja kutsutekstit ja printtasin kaikki ulos. Ohjesäännöt on myös leikelty ja nyt sitten vain pitäisi koota kutsut lopulliseen muotoonsa <3 Uskomatonta ajatella, että kohta ne lähtee ja sitten koko suku tietää, että ollaan menossa naimisiin. :o

ENÄÄ HEI REILU 4kk!

(kopioitu mun naimisiin.infon blogista vähän jälkikäteen :)

No comments:

Post a Comment