Sunday, May 29, 2011

Kimppuideoita!









Olen ihastellut tällaisia kerma-valkoinen-vaaleanpunainen-persikka yhdistelmiä, jotka ovat tosi raikkaita, romanttisia ja pehmeän näköisiä kimppuja. Tahtoisin kimpun jossa on kukkien omat varret, joiden päälle on kiedottu satiininauhaa. Minulla on olemassa myös solki jonka haluaisin liittää kimppuuni. Lisäksi mulle tulee kimppuun riippumaan medaljonki, jossa on mun isovanhempien (molemmat kuolleet ihan parin vuoden sisällä) hääkuva sisällä. En muita isovanhempiani ehtinyt edes tavata, joten he olivat mulle ne ainoa oikea mummi ja ukki (vaikka ukkikin oli oikeasti ukkipuoli..). Haluan, että heitä jotenkin muistetaan.

Voin laittaa itse koristelemastani medaljongista kuvan myöhemmin kun saan liimattua siihen myös siniset kivet kiinni. :) Ajattelin, että se voisi olla mun "jotain sinistä".

Yksi kaasoistani oli nähnyt suomen "Neljät häät" viimeisimmän jakson, jossa yhdellä morsiamella ei mennyt kaikki ihan putkeen ja siitä seurasikin hänen ensimmäinen hääpainajaisensa. Kuulemma unessa meidän häissä oli kans mennyt kaikki vähän pieleen, aikataulut petti jne. Tästä johtuen hän pyysikin kolmannenkin kaasoni kaverikseen naamakirjassa, jotta voivat aloittaa suunnittelut. :D Ihanat kaasot. :-X

EDIT: Ja kimpuista vielä, mun lemppareiksi on noussut oikea yläkulma ja vasen alakulma, ehkä niistä sekoitus, missä olisi oikeaa yläkulmaa vähemmän vaaleanpunaista, enemmän persikkaa. Orkidea olisi kyllä :-X Ja toisaalta noi tuoksuköynnöksen yksittäiset kukkaset tuossa vasemmalla ylhäällä ovat nättejä mutten sitten tiedä miten istuvat kokonaisuuteen.

No comments:

Post a Comment